طراحی لوگو
در صورتی که برای فعالیت تجاری خود به یک لوگو یا نشانه منحصر به فرد نیاز دارید، سایت پیشنهاد ما، “قشم لوگو“، به شما پیشنهاد میدهد. “قشم لوگو” ویترین نمایش طراحیهای “چاپ قشم” در زمینه لوگو و برندینگ است و انواع طراحیهای لوگو را انجام میدهد. این سرویس قادر است طراحیهای شخصی شما را به صورت حرفهای انجام دهد.
از سال ۱۳۸۵، “قشم لوگو” در زمینه طراحی لوگو و برند سازی محصولات و کسب و کارها فعالیت دارد و تا کنون بیش از ۲۵۳ لوگو طراحی کرده است. بسیاری از این طراحیها گواهی ثبت مالکیت معنوی در ایران یا خارج از کشور دریافت کردهاند.
طراحیها توسط تیم تخصصی با تحصیلات مرتبط و تجربه انجام میشود تا بهترین نتایج را برای شما به ارمغان بیاورند. “قشم لوگو” با ایجاد بستر مناسب در تلگرام و راهاندازی گروه کورل، افراد حاذق و توانمند را شناسایی و بستر مناسبی برای افراد متخصص فراهم کرده است.
شما میتوانید با توجه به بودجه خود، لوگو و آرم مجموعه خود را به صورت حرفهای سفارش دهید.
– طراحی لوگو تایپ از 4,500,000 الی 12.000.000 تومان
– طراحی لوگو تصویری از 6,500,000 الی 14.000.000 تومان
– طراحی لوگو ترکیبی از 8,000,000 الی 19.500.000 تومان
– بازسازی و ویرایش انواع لوگو و آرم با نرم افزار کورل دراو از 2,500,000 الی 6.500.000 تومان
جهت سفارش به اینجا مراجعه کنید
سفارشات شما حداکثر در مدت 5 روز کاری تحویل داده خواهند شد. جهت سفارش و اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۱۷۵۴۴۴۴۶۴ تماس بگیرید.
طراحی لوگو در دوران جدید
این روزها، با پیشرفت تکنولوژی و افزایش استفاده از رسانههای اجتماعی، طراحی لوگو به یکی از عوامل مهم برندسازی تبدیل شده است. طراحان لوگو در حال حاضر باید به دقت به نیازهای مختلف مشتریان و بازار توجه کنند و لوگوهایی را طراحی کنند که علاوه بر جذابیت بصری، بتوانند پیام و ارزش برند را به خوبی منتقل کنند. طراحی لوگو در دوران جدید نیازمند توجه به جزئیات، استفاده از رنگها و فونتهای مناسب و همچنین تطابق با روندهای طراحی مدرن است تا بتواند برندهای موفق را از رقبا تمایز دهد.
تاریخچه طراحی لوگو به دو دوره زمانی قدیم و جدید تقسیم میشود. دورهٔ قدیم به زمانهایی قبل از اختراع اینترنت اشاره دارد. در اوایل دوران اینترنت، طراحان با ترسیم موضوعات و شکلهای مختلف دنیای واقعی به صورت فانتزی و شبیهسازی شده، لوگوهای اسکیومورفیک را طراحی کردند. اسکیومورفیسم به تقلید از دنیای واقعی معروف است و در دهه ۱۹۸۰ میلادی شکل گرفت. استیو جابز، مؤسس شرکت اپل، از پیشگامان استفاده از این سبک طراحی در عصر جدید بود.
در قرن ۲۰، طراحی لوگو توسط کسب و کارها بسیار جدیتر شد. با پیشرفت علوم بازاریابی، اهمیت برندسازی برای صاحبان کسب و کارها روشن شد و طراحیهای لوگو به سمت مدرن شدن پیش رفت. حلقههای المپیک به عنوان یک لوگو معروف در اوایل قرن ۲۰ طراحی شد و هنوز هم محبوبیت خود را حفظ کرده است. بزرگترین شرکتها نیز لوگوهای منحصر به فرد خود را طراحی کردند.
طراحان مدرن در دهه ۱۹۰۰ مارکها و برندهای معروف جهان را با استفاده از ابزارهای مختلف و فونتهای جذاب به تصویر کشیدند. در سال ۱۹۵۷، ایوان چرمایف و تام گیزا به عنوان سازندگان برندهای ماندگار و جهانی، طراحی لوگوهای مدرن را رونمایی کردند. Chermayeff & Geismar & Haviv نام شرکت طراحی لوگو است که آثار بزرگی همچون لوگوی نشنال جئوگرافیک و بی سی را خلق کرده است.
طراحی لوگو در ایران
پیشینه طراحی لوگو در ایران به دوران حکومت محمد رضاشاه پهلوی بازمیگردد. اولین شرکت ایرانی که لوگو خود را طراحی کرد، شرکت هواپیمایی هما بود. لوگو شرکت هما توسط ادوارد زهرابیان جوان در سال ۱۳۴۰ شمسی طراحی شد. در سال ۲۰۱۳، آژانس خبر و اطلاعات حملونقل (اسکیفت) شرکت هواپیمایی ایران ایر را دارنده بهترین لوگو خدمات رسانی هوایی معرفی کرد.
عوامل مهم در طراحی لوگو
سه عامل اصلی در طراحی لوگو عبارتاند از انسجام، محدودیت تعداد اجزا و انتقال مفهوم. انسجام، ارتباط بصری بین اجزاست که باعث زیبایی و ارتباط بین بیننده و طرح میشود. محدودیت تعداد اجزا و جزئیات نشاندهنده نقش مهم طراح در تعامل با بیننده است.