مدیریت مرکز خرید
اگر مدیر یک مرکز خرید یا مجتمع تجاری هستید، پیشنهاد ما، بهره مندی از سامانه مدیریت مرکز خرید 36500 را به شما پیشنهاد می دهد.
مرکز خرید چیست؟
مرکز خرید و مجتمع تجاری و تفریحی به مفهوم کلی به مراکزی سرپوشیده و یا روبازی اطلاق میگردند که تعدادی فروشگاه از یک یا چند صنف مختلف تشکیل گردند. این محل کانون دادو ستد بوده و ارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا را برقرار می نماید.
ویژگی های مدیریت مرکز خرید ۳۶۵۰۰
- اطلاع سریع مدیر از وضعیت واحد های مجتمع
- استقلال مدیر از واحد مالی و حسابداری
- پیگیری مطالبات شارژ
- سهولت در محاسبه بروز بدهی شارژ معوقه و جاری
- جلوگیری از خطاهای انسانی هنگام ورود اطلاعات
- دسترسی سریع به پرونده واحد ها (مالک ، مستاجر ، تاسیسات)
- امکان دسترسی سریع به اطلاعات واحد ها جهت قطع خدمات
- در دسترس بودن آمار به روز
- رفع نقص اطلاعات تماس مالکان و مستاجران در پرونده ها
- رفع اختلاف حساب مجتمع با مالک و مستاجر
- سهولت محاسبه تسویه حساب به دلیل پراکندگی تاسیسات
- حل مشکلات در هنگام تسویه حساب بالاخص زمان انتقال وسایل
- اطلاع سریع از هزینه های تامین و نگهداری وسایل
- سیستم اداری یکپارچه برای انجام مکاتبات
برای اولین بار در کشور مرکز خرید و مجتمع تجاری را رایگان مدیریت کنید
امکانات سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری ۳۶۵۰۰
مدیریت واحد ها | مدیریت اشخاص | محاسبه و صدور شارژ ماهانه | اعلام بدهی پیامکی | خرید و فروش املاک و واحدهای مجتمع | معرفی واحدهای مجتمع بر اساس صنف و شغل | امکان ارسال پیامک خدماتی بصورت کاملا دسته بندی شده به مالک و مستاجر
ویژگی های سامانه مدیریت مجتمع تجاری ۳۶۵۰۰
– استفاده آسان
– بدون نیاز به دانش حسابداری و مدیریت، میتوانید به سادگی مجتمع خود را مدیریت کنید
– کاملا حرفهای
– دانش محور و تجربه محور است، انطباق نیازهای روزمره با دانش مدیریت در سطوح مختلف
– امنیت بالا
– وب اپلیکیشن و با ساختار ابری و کلود ذخیرهسازی میشود و با استفاده از رمز یکبار مصرف، حفاظت و امنیت را برای همه بالا بردهایم
– کاملا آنلاین
– دسترسی به مجتمع در هر زمان و مکان بدون نیاز به نصب، تهیه سرور و کابلکشی، استفاده همزمان در گوشی، تبلت، کامپیوتر، دریافت خودکار و رایگان آخرین آپدیتها
تعرفه خدمات سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500 :
استفاده از سامانه مدیریت مرکز خرید رایگان است
– از ۱ تا ۲۵۰ واحد: رایگان
– از ۲۵۱ تا ۵۰۰ واحد: رایگان
– بیش از ۵۰۱ واحد: رایگان
مدارک لازم برای شروع مدیریت مجتمع:
– نام کامل مجتمع
– آدرس و لوکیشن مجتمع
– تلفن، فکس، موبایل مجتمع
– تصویر کارت ملی مدیر مجتمع
سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500 نرم افزار محاسبه شارژ را نیز در خود دارد و بصورت پیامکی به مالک و مستاجر اعلام بدهی می نماید
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500 مراجعه فرمایید
وظایف هیئت مدیره در مجتمع تجاری و مرکز خرید
۱. تدوین و اجرای استراتژیهای موفق
هیئت مدیره مسئولیت تدوین استراتژیهای موفق برای توسعه مجتمع را برعهده دارد. این استراتژیها باید با توجه به شرایط بازار، رقبا، و نیازهای مشتریان تدوین شده و با دقت اجرا شوند.
۲. نظارت بر عملکرد و ارزیابی کارکنان
هیئت مدیره مسئول نظارت بر عملکرد کارکنان مجتمع است. ارزیابی عملکرد و اعمال تصمیمات به منظور بهبود بهرهوری و کیفیت خدمات از وظایف اصلی این گروه مسئول است.
۳. تعیین و اجرای سیاستهای مالی
مدیریت مالی مجتمع تجاری یکی از نقاط حیاتی است. هیئت مدیره مسئول تعیین سیاستهای مالی، برنامهریزی بودجه، و کنترل مصرف مالی مجتمع میباشد.
۴. حل و فصل اختلافات و مشکلات
همواره ممکن است در مجتمع تجاری مسائل و اختلافات پیش آید. هیئت مدیره باید قادر به شناسایی و حل این مشکلات باشد تا هماهنگی و پیشرفت مداوم فراهم شود.
۵. ارتقاء تجربه مشتریان
تجربه مشتریان برای مجتمع تجاری بسیار اهمیت دارد. هیئت مدیره مسئول ارتقاء سطح خدمات، ایجاد ابزارهای راحتی برای مشتریان، و ایجاد ارتباط مثبت با آنها میباشد.
۶. مطالعه بازار و تطابق با تغییرات
بازار تجاری متغیر است و هیئت مدیره باید مسئول بررسی تغییرات بازار، رفتار رقبا، و تطابق با نوآوریها و تکنولوژیهای جدید باشد.
۷. حفظ تعادل در ارتباطات مدیریتی
تعاملات مدیریتی داخلی و خارجی در مجتمع تجاری نقش بسیار مهمی دارند. هیئت مدیره مسئول حفظ تعادل در ارتباطات و تشویق به همکاری بین واحدها و تیمها است.