مدیریت مرکز خرید

مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500
5/5 - (1 امتیاز)

اگر مدیر یک مرکز خرید یا مجتمع تجاری هستید، پیشنهاد ما، بهره مندی از سامانه مدیریت مرکز خرید 36500 را به شما پیشنهاد می دهد.

مرکز خرید چیست؟

مرکز خرید و مجتمع تجاری و تفریحی به مفهوم کلی به مراکزی سرپوشیده و یا روبازی اطلاق میگردند که تعدادی فروشگاه از یک یا چند صنف مختلف تشکیل گردند. این محل کانون دادو ستد بوده و ارتباط مستقیم بین عرضه و تقاضا را برقرار می نماید.

 

ویژگی های مدیریت مرکز خرید ۳۶۵۰۰

  • اطلاع سریع مدیر از وضعیت واحد های مجتمع
  • استقلال مدیر از واحد مالی و حسابداری
  • پیگیری مطالبات شارژ
  • سهولت در محاسبه بروز بدهی شارژ معوقه و جاری
  • جلوگیری از خطاهای انسانی هنگام ورود اطلاعات
  • دسترسی سریع به پرونده واحد ها (‌مالک ،‌ مستاجر ، ‌تاسیسات)
  • امکان دسترسی سریع به اطلاعات واحد ها جهت قطع خدمات
  • در دسترس بودن آمار به روز
  • رفع نقص اطلاعات تماس مالکان و مستاجران در پرونده ها
  • رفع اختلاف حساب مجتمع با مالک و مستاجر
  • سهولت  محاسبه تسویه حساب به دلیل پراکندگی تاسیسات
  • حل مشکلات در هنگام تسویه حساب بالاخص زمان انتقال وسایل
  • اطلاع سریع از هزینه های تامین و نگهداری وسایل
  • سیستم اداری یکپارچه برای انجام مکاتبات

برای اولین بار در کشور مرکز خرید و مجتمع تجاری را رایگان مدیریت کنید

امکانات سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری ۳۶۵۰۰

مدیریت واحد ها | مدیریت اشخاص | محاسبه و صدور شارژ ماهانه | اعلام بدهی پیامکی | خرید و فروش املاک و واحدهای مجتمع | معرفی واحدهای مجتمع بر اساس صنف و شغل | امکان ارسال پیامک خدماتی بصورت کاملا دسته بندی شده به مالک و مستاجر

ویژگی های سامانه مدیریت مجتمع تجاری ۳۶۵۰۰

– استفاده آسان
– بدون نیاز به دانش حسابداری و مدیریت، می‌توانید به سادگی مجتمع خود را مدیریت کنید
– کاملا حرفه‌ای
– دانش محور و تجربه محور است، انطباق نیازهای روزمره با دانش مدیریت در سطوح مختلف
– امنیت بالا
– وب اپلیکیشن و با ساختار ابری و کلود ذخیره‌سازی می‌شود و با استفاده از رمز یکبار مصرف، حفاظت و امنیت را برای همه بالا برده‌ایم
– کاملا آنلاین
– دسترسی به مجتمع در هر زمان و مکان بدون نیاز به نصب، تهیه سرور و کابل‌کشی، استفاده همزمان در گوشی، تبلت، کامپیوتر، دریافت خودکار و رایگان آخرین آپدیت‌ها

تعرفه خدمات سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500 :

استفاده از سامانه مدیریت مرکز خرید رایگان است
– از ۱ تا ۲۵۰ واحد: رایگان
– از ۲۵۱ تا ۵۰۰ واحد: رایگان
– بیش از ۵۰۱ واحد: رایگان

مدارک لازم برای شروع مدیریت مجتمع:

– نام کامل مجتمع
– آدرس و لوکیشن مجتمع
– تلفن، فکس، موبایل مجتمع
– تصویر کارت ملی مدیر مجتمع

سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500 نرم افزار محاسبه شارژ را نیز در خود دارد و بصورت پیامکی به مالک و مستاجر اعلام بدهی می نماید

 

مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500

مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500

جهت کسب اطلاعات بیشتر به سامانه مدیریت مرکز خرید و مجتمع تجاری 36500 مراجعه فرمایید

وظایف هیئت مدیره در مجتمع تجاری و مرکز خرید
۱. تدوین و اجرای استراتژی‌های موفق
هیئت مدیره مسئولیت تدوین استراتژی‌های موفق برای توسعه مجتمع را برعهده دارد. این استراتژی‌ها باید با توجه به شرایط بازار، رقبا، و نیازهای مشتریان تدوین شده و با دقت اجرا شوند.

۲. نظارت بر عملکرد و ارزیابی کارکنان
هیئت مدیره مسئول نظارت بر عملکرد کارکنان مجتمع است. ارزیابی عملکرد و اعمال تصمیمات به منظور بهبود بهره‌وری و کیفیت خدمات از وظایف اصلی این گروه مسئول است.

۳. تعیین و اجرای سیاست‌های مالی
مدیریت مالی مجتمع تجاری یکی از نقاط حیاتی است. هیئت مدیره مسئول تعیین سیاست‌های مالی، برنامه‌ریزی بودجه، و کنترل مصرف مالی مجتمع می‌باشد.

۴. حل و فصل اختلافات و مشکلات
همواره ممکن است در مجتمع تجاری مسائل و اختلافات پیش آید. هیئت مدیره باید قادر به شناسایی و حل این مشکلات باشد تا هماهنگی و پیشرفت مداوم فراهم شود.

۵. ارتقاء تجربه مشتریان
تجربه مشتریان برای مجتمع تجاری بسیار اهمیت دارد. هیئت مدیره مسئول ارتقاء سطح خدمات، ایجاد ابزارهای راحتی برای مشتریان، و ایجاد ارتباط مثبت با آن‌ها می‌باشد.

۶. مطالعه بازار و تطابق با تغییرات
بازار تجاری متغیر است و هیئت مدیره باید مسئول بررسی تغییرات بازار، رفتار رقبا، و تطابق با نوآوری‌ها و تکنولوژی‌های جدید باشد.

۷. حفظ تعادل در ارتباطات مدیریتی
تعاملات مدیریتی داخلی و خارجی در مجتمع تجاری نقش بسیار مهمی دارند. هیئت مدیره مسئول حفظ تعادل در ارتباطات و تشویق به همکاری بین واحدها و تیم‌ها است.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *